Haemme puutarhataloudesta kiinnostunutta tilastohaastattelijaa liiton toimistolle Helsinkiin.

Työ on itsenäistä tiedonkeruutyötä, jossa haastattelut tehdään puhelimitse. Varsinaisen tiedonkeruutyön lisäksi tehtäviin kuuluu myös raportointia. Viikoittainen työaika vaihtelee riippuen toteutettavien tutkimusten määrästä. Tilastohaastattelut tehdään joka arki-iltapäivä klo 16-18 ja työstä maksetaan 1400 €/kk palkka. Työ sopii esimerkiksi opiskelijalle tai iltatyöntekijälle. Työn kesto on 2 kk.

Tilastohaastattelijana keräät tietoa eri puutarhamarjojen tuotantomääristä ja myyntihinnoista. Työssä käytetään valmiita haastattelulistoja, joissa mukana on haastateltavaksi ilmoittautuneita marjanviljelijöitä ympäri Suomen. Työ ei sisällä uusasiakashankintaa tai puhelimitse tehtävää myyntityötä.

Tarjoamme

– mielekästä, vaihtelevaa ja haasteellista osa-aikatyötä
– modernit työvälineet ja kannustavan työyhteisön
– kilpailukykyisen palkan

Hakijalta odotamme

– hyviä vuorovaikutustaitoja
– kykyä itsenäiseen työskentelyyn, vastuullisuutta ja organisointitaitoja
– mahdollisuutta joustaviin työaikoihin

Oletko kiinnostunut? Laita vapaamuotoinen hakemus ja CV sähköpostitse () viimeistään 21.2. mennessä. Hae nopeasti, sillä paikka täytetään heti sopivan työntekijän löydyttyä.

Ajankohta ja kesto: Työn kesto on 2 kuukautta. Aloitus sopimuksen mukaan, kesäkuun vaihteessa. Myös muusta ajankohdasta on mahdollista sopia.

Työn luonne: Osa-aikatyö

Palkka: 1 400 EUR

Sijainti: Helsinki

Viimeinen hakupäivä: 21.2.2020